Op zoek naar een huis - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Kristel Dekkers - WaarBenJij.nu Op zoek naar een huis - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Kristel Dekkers - WaarBenJij.nu

Op zoek naar een huis

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kristel

29 Mei 2007 | Noorwegen, Oslo

Na alweer een nieuwe vlucht richting Osaka zit ik nu in Oslo samen met Raym. Hij heeft hier een baan aangeboden gekregen en heeft zojuist JA gezegd dat hij het aanbod aan zal nemen!!! JIPPIEIIEIE... eindelijk meer zekerheid!! We zijn hier nu om te kijken voor een huis waar we kunnen gaan wonen. We hebben gisteren al het nodige gezien en ik kan melden dat er hier aardig wat schitterende stulpjes staan! We hadden twee huizen op het oog waar helaas een ervan vandaag reeds verhuurd is dus dat gaat niet door maar het andere huis (in Skytta/Hagan)is nog steeds een hele goede optie (wel wat verder van Fornebu, waar het kantoor van Raym zit vandaar nog wat twijfel). Het ligt aan het bos en heeft maar liefst 5 slaapkamers (iedereen is dus ook van harte welkom dan!! ;-)). Maar nu eerst nog even wat andere opties ook bekijken... vanavond vliegen we weer richting huis om verder van alles te gaan regelen...een hele spannende tijd maar ik geniet er wel met volle teugen van!... to be continued!!

  • 29 Mei 2007 - 14:22

    Pap:

    toppie!

  • 29 Mei 2007 - 17:47

    Andrea:

    Kicke!!! Raym, gefeliciteerd met de nieuwe job! Spreek jullie snel.
    x

  • 30 Mei 2007 - 01:16

    Muriel:

    Kris, gaan er vanuit Vancouver directe vluchten naar Oslo? Nu mijn koffer toch nog gepakt is van mijn verblijf in Vancouver (ik vlieg woensdagavond plaatselijke tijd), kan ik morgen direct naar Oslo komen vliegen. Twee vliegen in 1 klap, toch?????? xxx

  • 30 Mei 2007 - 10:03

    Suus:

    Hé Raym en Kris,

    Van harte gefeliciteerd!!!! Spannend hoor die huizenjacht!! Ik bel snel om alles te horen!
    x Suus

  • 30 Mei 2007 - 11:23

    Wendy&amit:

    Wauw, wat een geweldige molen zijn jullie in beland! Heel spannend allemaal en uiteraard gefeliciteerd met de nieuwe job! Slaapkamer 4 is voor de meiden, toch? Hihihi! Dikke kus!

  • 30 Mei 2007 - 16:36

    Marieke:

    Hoi mopjes,
    Wat spannend allemaal, t gaat echt vorm krijgen nu! Raym, gefeliciteerd! Tja, meidenweekendje maar bij jullie dit jaar?
    beso voor allebei, toi toi toi

  • 01 Juni 2007 - 20:59

    Corine,Dylan :

    gefeliciteerd met jullie nieuwe uitdaging klink erg leuk !

    GR Corine,Dylan en Sophie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kristel

Voor mijn werk als stewardess kom ik op heel veel mooie en interessante plaatsen op de wereld... via deze site reis je een beetje mee in mijn koffer ;-)

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 19937

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: