Wieder zu hause.. - Reisverslag uit Wateringen, Nederland van Kristel Dekkers - WaarBenJij.nu Wieder zu hause.. - Reisverslag uit Wateringen, Nederland van Kristel Dekkers - WaarBenJij.nu

Wieder zu hause..

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kristel

06 Mei 2007 | Nederland, Wateringen

En alweer terug, tjonge wat gaat dat toch snel! Die arme Elliebellie was zo ziek als een hond en kon daardoor niet echt genieten van het kleurrijke land. Maar niet getreurd, we vragen gewoon een nieuwe reis aan en gaan alsnog leuke dingen doen!! Ik heb me toch wel vermaakt, we hadden verder ook een hele leuke bemanning en ik ben daarmee gaan snuffelen op de Ciudad Dela en Mercado Insurgentes. Gelukkig kon El wel terug mee naar huis en nu kan ze 6 dagen uitzieken. Dikke kus en beterschap meis! X

  • 18 Mei 2007 - 16:30

    Ellen:

    Hey moppie! Ik krijg helemaal geen melding meer als jij nieuw berichtje plaatst! Anyway, zoals je weet ben ik er weer helemaal boven op, nu alleen dat gare gat in m'n kaak nog..
    Laten we snel weer vluchtje aanvragen!
    dikke zoen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kristel

Voor mijn werk als stewardess kom ik op heel veel mooie en interessante plaatsen op de wereld... via deze site reis je een beetje mee in mijn koffer ;-)

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 345
Totaal aantal bezoekers 19931

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: